Het kopje welkom op een homepage kun je vergelijken met een welkomstmat; goed bedoeld maar je gaat je er niet meer welkom door voelen. Het voegt niets toe je weet namelijk allang dat je op de website van het desbetreffende bedrijf bent. En hoeveel websites ken je waar je niet welkom bent? Er zijn maar een aantal websites waar je niet welkom bent. Deze websites zijn wegens religieuze overwegingen niet te bezoeken op zondag. Maar hoe zorg je er nou voor dat je bezoeker zich wél welkom voelt? Dit kan je doen door de emotie en intuïtie van je bezoeker te raken. Je bezoeker ervaart namelijk voortdurend onzekerheid en stelt zichzelf continue vragen.

Denk hierbij aan vragen zoals:

  • ‘Is dit product wel op voorraad?’
  • ‘Kan ik het product retourneren?’
  • ‘Wat is de levertijd?’
  • ‘Is deze webshop wel te vertrouwen?’
  • ‘Wat zijn de verzendkosten?’

Kortom: Schrijf een informatief tekstje waarin je de belangrijkste vragen van je bezoeker beantwoord.

  Annemijn     21-11-2018 20:18     Reacties ( 0 )
Reacties (0)

Geen reacties gevonden.